یکشنبه ۲۶ مرداد ۰۴ ۰۷:۵۶ ۳ بازديد
امروزه بازاریابی شکل جدیدی به خود گرفته و دیگر روشهای قدیمی کارایی لازم را نداشته و لازم است از ابزارهای بصری و روانی هوشمندانه به عنوان یکی از استراتژی های کسب و کار استفاده کرد. یکی از این ابزارهای مهم روانشناسی رنگها در برندینگ است و با استفاده از اصول علمی و روانشناختی میتوان رفتار مصرفکننده را تحت تأثیر قرار داد. بر اساس یافتههای روانشناسی تاثیر رنگ ها بر ذهن مشتری علاوه بر موضوع زیباییشناسی یک عامل مهم در بازاریابی و تعامل با مشتری است.
- ۰ ۰
- ۰ نظر